Klantenservice

Vraagje? Stel hem gerust!

Veel gestelde vragen

Betaalinformatie

Bij Its-amazing.nl kunt u kiezen uit diverse betaalmethodes, waaronder iDEAL, Bancontact en PayPal. iDEAL biedt een vertrouwde en veilige online betaalomgeving zonder extra kosten. Bancontact is de populairste methode in België. PayPal maakt eenvoudig inloggen mogelijk, maar brengt een transactievergoeding van 2,5% met zich mee.

Verzendinformatie

Bestellingen die op werkdagen voor 20:00 uur zijn geplaatst versturen wij nog diezelfde dag (*behalve vrijdag na 20:00 t/m zondag, dan wordt het pakket maandag verzonden). Op het moment dat wij je bestelling zorgvuldig hebben ingepakt ontvang je van ons een track & trace code zodat je jouw bestelling op de voet kan volgen. PostNL biedt het pakket eenmaal op het opgegeven adres aan. Als je niet thuis bent, dan probeert PostNL je pakket bij de buren te bezorgen. Mocht dit niet lukken dan wordt je pakket de volgende dag afgeleverd bij een afhaalpunt. Vanaf 1 juli 2022 hanteert PostNL niet meer het bekende 'niet thuis' briefje, Alle informatie over de locatie van je pakket wordt gegeven via de PostNL-app of e-mail.

Bestelproces

Nadat u uw winkelwagentje hebt gevuld, klikt u op "naar kassa" om uw bestelling definitief te maken. Bij registratie krijgt u een beveiligde login voor gemakkelijke toegang tot uw gegevens. U kunt ook bestellen zonder account. Betaling vindt plaats op een beveiligde pagina met keuze uit betaalmethoden. Bestellingen voor 20:00 uur op werkdagen worden dezelfde dag nog verstuurd met trackinginformatie. Vanaf 1 juli 2022 worden updates over uw pakket uitsluitend digitaal verstrekt.

Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? Of spijt van je bestelling omdat je oog ondertussen toch op iets anders is gevallen? Dat kan helaas voorkomen. Dan kan je de bestelling kosteloos retourneren. We hanteren een herroepingstermijn van 30 dagen. Stuur een e-mail naar service@its-amazing.nl. Vermeld in de mail jouw naam, adresgegevens en het ordernummer. Wij maken een retourformulier voor je aan en sturen je een e-mail met de retourprocedure. Nadat je hebt doorgegeven de bestelling te willen retourneren en je de retour instructies hebt ontvangen heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor een deugdelijke retour verpakking zodat het product geen transportschade op kan lopen. Indien het product beschadigd bij ons terugkomt, gebruikssporen bevat of incompleet is behoudt IT’s Amazing zich het recht om een product niet, of slechts gedeeltelijk te crediteren, dit conform de wet waardebepaling. Zodra het pakket bij ons retour is, behandelen wij het zo snel mogelijk. Ook de retourzendingen gaan via onze vervoerder PostNL. Kijk op de website van PostNL voor een PostNL-punt in jouw regio.

Bedenktijd

Bij its-amazing.nl heeft u een bedenktijd van 30 dagen na levering van het product. Binnen deze periode kunt u het product bekijken en proberen, vergelijkbaar met een fysieke winkel. Het herroepingsrecht geldt alleen voor consumenten. Bij verbreking van verzegelingen, zoals bij printers, cartridges, en hygiënische producten, geldt geen bedenktijd. Als u van uw aankoop wilt afzien, laat dit dan snel weten. Na melding heeft u nog 14 dagen om de producten te retourneren.

Garantie

Bij ontvangst van je bestelling is het belangrijk om binnen 48 uur eventuele opmerkingen te melden. Op alle artikelen geldt een wettelijke garantie van its-amazing.nl. Binnen deze garantieperiode worden kosteloos gebreken hersteld, vervangen, of gecrediteerd. Voor garantie op printers of televisies moet je contact opnemen met de servicepartner van het betreffende merk.

Nieuwe producten