Verzendinformatie

Vraagje? Stel hem gerust!

Verzendinformatie

Afhandeling van uw bestelling

Zodra uw bestelling in ons systeem is doorgevoerd zal deze direct door onze logistieke afdeling worden afgehandeld. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-werkdag bij u thuis af te leveren behalve op vrijdag na 20:00 en in het weekend. Deze bestellingen worden op maandag verzonden. Alle producten op IT's Amazing komen uit ons eigen magazijn. U kan alleen producten bestellen die wij nog op voorraad hebben. Dit zorgt er voor dat u nooit lang op uw bestelling hoeft te wachten.

Verzending

Indien u uw betaling op werkdagen voor 20:00 uur heeft afgerond wordt uw order dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Uitgezonderd TV's, hiervoor geldt besteld voor 16.00 dezelfde dag nog verzonden. Bestel je na 20.00 uur dan wordt je pakket binnen 24 uur verzonden, bestel je in het weekend of op een feestdag dan zal het pakket de eerste volgende werkdag verzonden worden. U ontvangt van ons na het inpakken direct een track en trace mail met daarin uw zendinggegevens. Zodra de zending door onze vervoerder PostNL is opgehaald kunt u via de trace-link de verwachte afleverdatum en tijd zien.

Door wie wordt de bestelling bezorgd?

Je pakket wordt door PostNL bezorgt. Onze vervoeder levert de pakketten van maandag t/m zaterdag op het door jou gewenste adres. De ochtend van de dag waarop je het pakket gaat ontvangen ontvang je een email van het verwachte aflevermoment, dit is aangegeven in een tijdsvenster van een paar uur. Komt het toch niet uit dat je pakket thuis wordt bezorgd? Kies dan alsnog voor een afhaal-punt. Check in de app of op het web of dit mogelijk is voor jouw pakket. Vóór 22.00 uur kun je een keuze maken waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen.

Niet thuis?

Wanneer u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, wordt de zending bij de buren of een afhaal punt afgeleverd. Vanaf 1 juli 2022 verdwijnt het bekende 'niet thuis' briefje, Alle informatie over de locatie van je pakket wordt gegeven via de app of e-mail. Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar its-amazing.nl. Voor deze wijze van retour sturen rekent its-amazing.nl vanaf 1 januari 2020 €6,95 retour- en verwerkingskosten. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.

Pakket afgeleverd maar niets ontvangen?

Check in de track en trace of het bezorgadres helemaal correct is. Informeer ook in de buurt of de buren het pakket misschien in ontvangst hebben genomen. Heeft u het pakket nog niet neem dan contact met ons op. Wij zullen bij PostNL nagaan waar het pakket geleverd is. Pakketten die afgeleverd maar niet ontvangen zijn moeten binnen 48 uur bij its-amazing.nl worden gemeld. Daarna kunnen wij helaas niets meer voor u doen. Indien noodzakelijk kan its-amazing.nl doormiddel van gps gegevens bij de vervoerder controleren of het pakket is aangekomen.

Pakket afhalen?

Voor grote pakketten zoals bijvoorbeeld 65inch televisies is het mogelijk om een pakket af te halen. Neem hiervoor contact met ons op.

Meteen zichtbare schade aan de verpakking?

Mocht de zending aan u worden aangeboden met duidelijke schade aan de omdoos, dan adviseren wij u de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een herzending met een onbeschadigd product. Zichtbare beschadiging aan de verpakking dient altijd direct bij de chauffeur gemeld te worden en binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden. Wij zullen contact opnemen met de vervoerder. Wanneer de schade niet binnen 48 uur aan ons gemeld is, kunnen wij niets meer voor u doen.

Mijn bestelling heeft een beschadiging!

Ook beschadigingen aan het product dienen binnen 48 uur na ontvangst aan ons gemeld te worden.

Nieuwe producten